Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ!


Η...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΕΝΙΚΗΣΕ!!



Μετά τoν φουριοζο χθες, Γέρο-Σοφό, φάτε σήμερα κι ολίγον Παπαδόπουλο ώστε να αντιληφθείτε

 κάποιες, έστω αλήθειες ...Ειδικά δε στον Έβρο. και στην περιφέρεια.. .προσεύχονται στον όνομά του...έτσι;

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ....ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ....ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ 20ΕΤΕΣ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΟΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ...ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΜΕΣΑ;


Η επιστολή ενός Δημοκράτη,διαβάστε το μέχρι τέλους..... 

40 χρόνια μετά και ακόμα τυραννάς τα καημένα παιδιά της νέας τάξης. Γιατί βρε άθλιε; Νομίζεις πώς δεν θυμάμαι ότι μου στέρησες στο χωριό μου την λάμπα πετρελαίου και τον χωματόδρομο που τόσο αγαπούσα και μου έφερες ηλεκτρικό, άσφαλτο και τηλέφωνο στην καλύβα μου, και που έδωσες 20ετες άτοκο δάνειο για να κάνω σπίτι, με μόνο όρο μάλιστα να έχει την τουαλέτα μέσα; Και ειλικρινά τσατίζομαι γιατί ο άθλιος ο χουντικός κατάφερνε να φτιάχνει τόσα έργα σχεδόν δωρεάν, χρησιμοποιώντας την στρατιωτική ΜΟΜΑ! Γιατί ρε χάλασες την πιάτσα; Σε πείραζε να δώσεις την δουλειά σε κανένα εργολάβο; Πέθαναν της πείνας οι άνθρωποι και κοντά σ’ αυτούς και....
τόσοι άλλοι μεσάζοντες και σύμβουλοι. ΣΥΝΕΧΕΙΑ>http://ksipnistere.blogspot.gr/2012/10/blog-post_3707.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: