Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ ...ΜΕ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ..ΤΟΝ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΠΆΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ!..ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΞΕΝΟΥΣ,,,

«ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ,


 ΥΠΗΡΞΑ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΠΑΝΩ...»: 


ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΠΟΥ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ...



Την επαύριον της 21ης Απριλίου διάλεξε ο «Στόχος» για να αναρτήσει το 
εκπληκτικό τραγούδι του κάργα ελληνόψυχου Νότι Σφακιανάκη, που οι απατεώνες πολιτικάντηδες έχουν απαγορεύσει να μεταδίδεται από τα μεγάλα ΜΜΕ.
ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ!!! 


Συνέντευξη Τύπου μετά την ολοκλήρωση της Τετραμερούς Συνάντησης Ελλάδας, Αλβανίας, Βουλγαρίας, πΓΔΜ στη Θεσσαλονίκη για τη διασυνοριακή συνεργασία 

ΚΟΤΖΙΑΣ: Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στην πρώτη συνάντηση των Υπουργών Εξωτερικών και Υπουργών Εσωτερικών από τις τέσσερις συνορεύουσες χώρες, που βρίσκονται στη νοτιοανατολική Ευρώπη, στα νότια Βαλκάνια.

Είχα τη χαρά να έχω τους τρεις συναδέλφους μου και τους τέσσερις υπουργούς Εσωτερικών κοντά μου. Εγκαινιάσαμε μια συζήτηση για τη διασυνοριακή συνεργασία ανάμεσα στα τέσσερα κράτη και υπογραμμίσαμε την ανάγκη για την καταπολέμηση των εγκληματικών δικτύων, των αρνητικών δικτύων και την ανάπτυξη των θετικών, των δημιουργικών δικτύων στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: