Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

ΠΑΝΕ ΉΔΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏ ΕΠΙ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟ ΤΣΑΓΑΚΙ ΤΗΣ ΤΣΟΥΚΝΊΔΑΣ....

Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ… ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ  ...ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΟΓΔΟΝΤΑΡΗΣ....!!
 




ΤΟ ΘΕΙΟ ΒΟΤΑΝΟ: Η ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ!ΣΟΥΠΕΡ...ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΟ-ΤΣΑΓΑΚΙ! ( ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΜΕΛΙ Ή ΜΕ ΛΕΜΟΝΑΚΙ...)
Αρχείο:Kopiva.JPG




ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!

ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΈΣ ΑΓΟΡΈΣ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΣΑΣ!


Είναι γνωστόν πως είμαι ερασιτέχνης μελετητής της βοτανολογίας.Στα πέντε χρόνια μελετών -βασικά από δημοσιογραφική περιέργεια-κατέληξα στην άποψη ότι το περιφρονημένο φυτό ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ ΕΊΝΑΙ ΘΕΙΟΝ ΔΩΡΟ προς τον άνθρωπο. Έχει απίστευτες θεραπευτικές ιδιότητες!΄Ενα θα παρακαλούσα...Ναι μόνον ΕΝΑ! Διαβάστε τα κείμενά μου...Και πειραματισθείτε... Στράβάδι είμουν και η εφαντιά μου... Ακούτε τους γιατρούς σας ...που είναι εχθρικοι προς τα βοτανα, υπόψην...ΔΕΝ ΣΚΑΜΠΑΖΟΥΝ ΓΡΙ ΑΠΟ ΒΟΤΑΝΑ...παρά το ότι η φαρμακολογία στο 90% ...παράγεται από βότανα...Απλα κι αυτοί ...όπως κι εσείς ΕΙΣΤΕ μπλογκαρισμέβοι  από τα "συμφέροντα" των ιδεοτελών προστατών της υγείας μας... Εγώ  ως ερευνητής ρεπόρτερ... τέτοιον μύθο δεν έχαψα... Διαβαστε τα πιο κάτω και είμαι ΠΑΡΩΝ  για όποια ένσταση σας! 
Για τη συνεχεια ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΤΩ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: