Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ!


ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗ    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ...



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ της καλης κι ακούραστης συνεργάτιδας μας 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ 
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Η πορεία μου , δεν μου χαρίστηκε . ούτε τη βρήκα έτοιμη και στρωμένη με  ρόδινα πέταλα .  Ναι , θα έλεγα  βήμα το βήμα , αργά και σταθερά , με συνεχή μάχη κατέκτησα όσα μου ανήκουν στη σταδιοδρομία μου  .
Ας πάρουμε με τη σειρά όμως
  Σπούδασα Δημοσιογραφία- Μ.Μ.Ε και Επικοινωνίας,  και την εμπειρία μου την απόκτησα με τη μάχιμη δημοσιογραφία ( ψήθηκα που λένε στην δημοσιογραφική διάλεκτο)  . Την δημοσιογραφική έρευνα και το αστυνομικό Ρεπορτάζ , όπως και το δικαστικό , τα χρωστάω στον πατέρα μου Παναγιώτη Βασιλόπουλο , όπου ήταν Ασφαλίτης στη ΓΑΔΑ , και μου φώλιασε στην ψυχή το μικρόβιο τα Δημοσιογραφικό

Δεν υπάρχουν σχόλια: