Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ! (ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΑΟΤΑΚ-ΤΣΙΠΡΑΣ...- ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΗ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΑ ...

"ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ"!!! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΣ 19ΧΡΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ! ΕΚΕΙ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ!

ΠΗΓΗ: ΑΝΞΕΡΤΗΤΟΣ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Εχετε αναρωτηθεί πώς νιώθει ένας 19χρονος που έχει στοιχειωδώς τσίπα, στην Ελλάδα του σήμερα;
Είμαι 19 χρονών και τους τελευταίους μήνες κάθε πρωί που ξυπνάω...
αισθάνομαι σαν ξοφλημένος που το μόνο που μπορώ να ελπίζω είναι να μου δώσουν μία… σύνταξη για να ζήσω!…

Οχι γιατί είμαι τεμπέλης, κάθε άλλο….
Ειχα τόση όρεξη να σπουδάσω, να προσπαθήσω και να διεκδικήσω τα όνειρά μου… Αλλά όλα αυτά last year!

"ΤΟ ΧΩΝΙ"! Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΙΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΙ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΤΙΤΛΟΦΟΡΕΙΤΑΙ ΩΣ "ΑΝΤΙ-ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ"! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ ΠΕΡΣΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΡΑ!

Ένα χρόνο πριν, τέτοια μέρα, παραμονή του δημοψηφίσματος, η εφημερίδα ΤΟ ΧΩΝΙ του Γιώργου Χριστοφορίδη έβγαινε στα περίπτερα και ζητούσε από τον ελληνικό λαό να ψηφίσει ΟΧΙ για να δώσει μια....

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ! Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟ STATE DEPARTMENT: "ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ FYROM ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ"!

Μάθημα για άλλους συναδέλφους που κοιτάνε μόνο να γλείφουν, αλλά και πολιτικούς που κάθονται σαν χάνοι όταν προσβάλλουν την Μακεδονία μας, έδωσε ο Θάνος Δημάδης, δημοσιογράφος, ανταποκριτής...

Δεν υπάρχουν σχόλια: