Κυριακή 15 Μαΐου 2016

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ: ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΙΡΣΟΥΣ!

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟ π.ΑΝΤΩΝΙΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ..ΤΙΜΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ!

Για να έχετε όλο το βιβλίο μπροστά σας ...κάνετε ΚΛΙΚ όπου βλέπετε ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ  και ειδικά κάτω από τον τίτλο ...  
 -ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ 
ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ ΚΙΡΣΟΙ; ΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 

ΒΟΤΑΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ 

ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ!- ΜΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ 

ΠΟΤΕ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΓΙΑ ΒΟΤΑΝΙΚΕΣ 

ΛΥΣΕΙΣ;- 
και  γιατί να μιλήσουν;ΠΕΛΑΤΗ 

ΘΕΛΟΥΝ... 

"Δημοφιλής η πάθηση.. Όλοι μιλάνε για κιρσούς. Εγώ όμως ποτέ δεν άγγιξα την περίπτωση,. Όπως πολύ καλά ξέρετε "πειραματίζομαι" πάνω  σε προβλήματα που αφορούν εμένα και μερικούς γνωστούς μου. και Δόξα τω Θεώ ήδη το βιβλίο μου έχει ξεπεράσει τις 700 σελίδες.. ( Το διαβάζετε εδώ ΔΩΡΕΑΝ... Ψάξτε! ΄Οπως μου λένε είναι η πιο πολυδιαβαζόμενη ενότητα ...) Μακάρι να ωφέλεί!

Δεν ασχολήθηκα με την πάθηση, διότι απλά δεν μου έτυχε, Αλλά ούτε και κανείς άλλος χριστιανός μου έθεσε το θέμα.

Έλα όμως που χθες είχα μια απρόσκλητη επίσκεψη στο κονάκι μου, έναν γνωστό κινηματογραφιστή, που έτυχε να περνάει από τα μέρια μου,  ο οποίος αφού μου εξιστόρησε το νέο του σενάριο... στο τέλος μου είπε ότι πριν από μια βδομάδα έκανε εγχείρηση στους ...κιρσους!
--Καλά ρε επικατάρατε αμαρτωλέ... Πας να κάνεις εγχείριση και δεν σφυρίζεις;  ..Ου να μου χαθείς...κολασμένε... Κι αμέσως πρόσθεσα...:
--Για να είμαι ειλικρινής είμαι αδιάβαστος για το κεφάλαιο αυτό, διότι απλά δεν έλαχε σε μένα.. αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έβρισκα λύσεις φυσικές-φυτικές .....

Δεν υπάρχουν σχόλια: