Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΤΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑΣ ΑΓ.ΑΠΝΤΛΕΜΟΝΑ!

Μετά από πολύμηνη απουσία ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΓΕΡΟ-ΣΟΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ! Γιατί; …ΑΠΛΑ…ΞΑΝΑΘΥΜΩΣΕ
Ο ΓΕΡΟ-ΣΟΦΟΣ 
ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ-ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ-ΜΑΖΙ ΜΑΣ


Πάνε αρκετοί μήνες που έχω να εμφανιστώ στο διαδίκτυο… από ιστοσελίδες όπως αυτή σήμερα, που μου κάνουν τη τιμή να φιλοξενούν…τα χαζά μου, που όμως πιστεύω μπορεί να είναι χρήσιμα σε σκεπτόμενους!

ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ- ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΠΕΡΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ…
\

Η παγκοσμιο-ποίηση είναι σχέδιο Εβραϊκό!
(Αν το καταλά-βουμε)....
1- "Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"
2-"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."
3-"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"
Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.”
΄Ομορφα όλα αυτά, πλην όμως λαχανοφιλοσοφίες, περίπου σαν αυτές που γρατσουνίζω εγώ. Όμως έχω κάποιες ενστάσεις:
1) Σύμφωνα με τα πιο πάνω εγώ πρέπει να ανήκω σ΄αυτούς που μιλούν για τα γεγονότα! Το γεγονός είναι όμως η πραγματικότητα! Πραγματιστές… άνθρωποι που πατάνε στα ποδάρια τους! Οι μεγάλοι και οι μικροί… απλά είναι εκτός πραγματικότητας!
2)Είμαστε λεύτεροι ή υποδουλωμένοι; Ιδού ο Γόρδιος Δεσμός!.. Εσφαλμένα λέτε να νοιώθω ΛΕΥΤΕΡΟΣ; ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΠΑΝΕΥΛΕΥΘΕΡΟΣ! Από 10 χρονών παιδί οι γονείς μου, μου έδωσαν κάθε ελευθερία!Δεν χρειάζονταν να κρατάνε γκέμια …γιατί τα κρατούσα εγώ…ο πιτσιρικάς! Και σήμερα στα 80 χρόνια μου .. νοιώθω και συμπεριφέρομαι ΠΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΣ! ΑΠΟΛΥΤΑ!
ΕΝΙΣΤΑΜΑΙ μεν… στη μαλακία αυτή… αλλά οφείλω να παραδεχτώ τούτο: Η έννοια της ελευθερίας στις κοινωνίες μας, όπως τις διαμορφώσαμε ή μας τις διαμόρφωσαν..είναι παραμύθιον! Όχι φίλε μου… Υπ αυτήν την έννοια ΟΥΔΕΝ ΔΙΠΟΔΟ… τελικά είναι ελεύθερο!… στον κόσμο μας!… american made! Η πραγματικότητα είναι αυτή.Η σημερινή κρίση της Ελλάδας το αποδεικνύει κάθετα:
NAI …EΙΜΑΣΤΕ…ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΙ! ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!… Στο MONEY… ΧΡΗΜΑ, στην παγκοσμιοποίηση, στα σχέδια των Αμερικανοσιωνιτών!…ΟΜΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΛΛΕΙΤΟΥΡΓΩ από παιδί 10 ΕΤΩΝ… ΠΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!
Ως λεύτερος δεν θεωρούσα ( ΤΕΤΟΙΑ ΑΦΕΛΕΙΑ) ότι ένας λαουτζίκος,-Αυτός …ντε… του Ισραήλ- που ουδέν προσέφερε στην ανθρωπότητα , ούτε το παραμικρό, ΝΑ ΕΠΙΔΙΏΚΕΙ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ! 
 ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΕΙ! 
Κι αυτό ειδικά γίνεται… τούτη τη στιγμή …με την στοχευμένη Ελλάδα από τους Σιωνιστές-Τραπεζίτες!
ΑΠΛΑ …Διερωτηθείτε το ΓΙΑΤΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: