Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ...ΣΗΜΕΡΑ: ιγμορίτιδα και διπλωπία & λύσεις με βότανα!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο> http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html Στείλτε μας δικές σας απορίες ή και εμπειρίες
Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου

1- Ιγμορίτιδα: Βότανα και Συνταγές για Φυσική Αντιμετώπιση
2- ΔΙΠΛΩΠΙΑ

Μια συνοπτική εργασία-Όλα όσα πρέπει να ξέρετε...







΄Εχω ένα φιλαράκι τον Νικολάκη, που μένει εκεί δίπλα στον περικαλλή Ναό του Αγίου Παντελέημονα επί της Αχαρνών (ο μεγαλύτερος των Βαλκανίων) και υπήρξε εκ των δυναμικών πρωταγωνιστών της απομάκρυνσης των λαθρομεναστών από την περιοχή. Καθώς είναι φουσκωτός και χεροδύναμος …τον βλέπανε οι λάθροι και το βάζανε στα πόδια.. Ο Νικολάκης, ως γνήσιος ΄Ελλην είναι ξεροκέφαλος και δεν ακούει αυτά που του λέω για την υγεία του. Είναι πιστός οπαδός της βιομηχανικής φαρμακοληψίας.
--Κάτσε μωρέ Γέροντα που θα φτιάχνω εγώ τα τσαγάκια που προτείνεις;Πάω στο φαρμακείο, αγοράζω το χαπάκι που χρειάζομαι και τέρμα τα δίφραγκα! λέει σταθερά!
--Μα τα φαρμακάκια φίλε μου που προμηθεύεσαι συντίθενται από βότανα… Αυτά σου προτείνω εγώ . Σε συμφέρουν οικονομικά και το κυριότερο δεν κάνουν παρενέργειες…
--Το ξέρω πάτερ ότι ορθά λαλείς… Αλλά το άπαν βρίσκεται στην κούτρα μου. Πρέπει να αποφασίσω να αλλάξω τους ρυθμούς μου …Άντε τώρα να με δεις εμένα στην κουζίνα να βράζω τσαγάκια…

΄Ομως ο Νικολάκης προσεβλήθη πριν από δέκα μέρες α) από διπλωπία, την οποία οι γιατροί αποδίδουν β) σε πιθανή Ιγμορίτιδα .. Τρέχει ο ατυχής από θεραπευτήριο σε θεραπευτήριο με εξετάσεις ..αξονικές, τομογραφίες κι ένα σωρό άλλα που ορθώς του συστήνουν οι γιατροί.΄Ομως η βοτανοθεραπεία είναι μια εναλλακτική λύση, που επίσης επιτυγχάνει αξιοθαύμαστα αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: