Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014



ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ Μ΄ΕΥΛΟΓΑΤΕ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΛΙΒΑΝΙΣΜΑΤΑ...ΤΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ!


Mε αφορμή τα "παράπονα" της κ. Ζωής Καρά από τον ...διάσημο Αγ. Παντελεήμονα Αχαρνών και πολλούς άλλους φίλους που με διαβάζουν εδώ, κρίνω σκόπιμο να σας δώσω και μερικά πολύ χρήσιμα βίντεο με ασκήσεις  για διάφορους πόνους που έχουμε κατά καιρούς ή και μονίμως.
Περιττόν να υπογραμμίσω ότι τις ασκήσεις που θα δείτε τις έθεσα σε άμεση εφαρμογή. Σε παλαιότερα σημειώματά μου έχω μεριμνήσει να σας δώσω "ασκήσεις σε ...φωτογραφίες ή σκίτσα.

Πρέπει να τονίσω δε ότι τα φάρμακα, οι παυσίπονες αλοιφές ή και τα βότανα φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα αν συνοδεύονται κι από ασκήσεις, οι οποίες όπως θα δείτε στα βίντεο που επιστρατεύω είναι πανεύκολες και όχι χρονοβόρες. Πονάμε διότι πολύ απλά  κάποιοι μεις μας έχουν αδρανοποιηθεί. 




Θα πρέπει επίσης να επισημάνω, αν δεν το επισημάνατε εσείς πως αυτή τη στιγμή μόλις μπήκε το Φθινόπωρο... μπούκαραν στα τελεβίζια όλα τα τσιμπράγκαλα της ληστρικής Φαρμακοβιομηχανίας και διαλαλούνε ...τα ματζούνια τους που δεν είναι θεραπευτικά φάρμακα ... αλλά ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΆ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ---Βασικά κατ΄εμέ διαστροφικά... προκειμένου να χουφτώσουν το παραδάκι σας! Ανατρέξτε στην τηλεόραση κι απολαύστε άναρθρους τζιτζιφιόγκους και ωραιοπαθείς κυρούλες-ξανθιές- που ασύστολα διαφημίζουν σκευάσματα για την απάλυνση... του πόνου! ΤΑΡΙΦΑ; Περίπου στα 50 ευρουλάκια για κάθε ΣΚΕΥΑΣΜΑ...ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ!
Κολλαγόνα, υαλουργικά κ.λ.π. , που όμως εγώ από ένστικτο αρνήθηκα να υιοθετήσω παρά τις συστάσεις φίλων κι ευγενών συνανθρώπων!...διότι διείδα ...παραμύθιον!..ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ... 

Ακουσα πολλούς... ΕΨΑΞΑ ... διότι απλά δεν ένιωθα ΜΑΛΑΚΑΣ... για να χάψω τα διαφημιζόμενα ...διατροφικά σκευάσματα, πλην όμως ΟΧΙ ΦΑΡΜΑΚΑ!
Και κάλεσα και συνεχίζω να καλώ... τον κόσμο που που προμηθευεται τέτοια σκευάσματα ---διατροφικής συμπλήρωσης!! να μας πουν τα αποτελέσματα που έχουν ...ΕΩΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΟΥΔΕΙΣ ...ΒΓΗΚΕ ΣΕΡΓΙΑΝΙ! Εμ τι να κάνω κι εγώ ο ταλαίπωρος κωλόγερος; Πουλάνε ματζούνια ...μα κανείς ΟΥΤΕ ένας δεν βγαίνει να μας πεί το πόσο ...ευεργετήθηκε.Τυχαίο; Δεν ξέρουμε: Ελάτε , πες τε μας τα κολλαγόνα, τα υαλουργικά σας ευεργέτησαν και πόσο; 
Να μας το πείτε... Θα χαρούμε τα θετικά σας!

Διαφορετικά ισχύει τη δική μου ρύση: Οχι δεν υιοθετώ φαρμακολογικά σκευάσματα για τα οποία δεν έχω καλλήν μαρτυρία! Γι αυτό και απέρριψα τα καλαμπούρια αυτά! ΄Οχι πως δεν μπορεί να βελτιώνουν καταστάσεις... ΄Ομως δεν έχουν λύσεις αποκατάστασης των πόνων επί της ουσίας...ΑΝΤΙΘΕΤΑ οι παραγωγοί τους ...σας θέλουν εσαεί ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ... Αυτή είναι η τακτική τους ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ!..ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ ΗΜΩΝ!

  Τα πέταξα όλα αυτά... και στηριζόμενος στα βότανα και την άσκηση.. Και να Μα την Αγια Παναγία, σακάτεψα τους πόνους μέσα σε ένα μήνα..από τότε που κατάλαβα και θύμωσα! Σερνόμουνα κυριολεκτικά από το δεξί πόδι μου... ούτε πέντε μέτρα δεν μπορούσα να κάνω βάδην ΣΕΡΝΟΜΟΥΝΑ!


Με την άσκηση ξεμπλοκάρονται με αποτέλεσμα να μειώνεται ο πόνος.

Φυσικά όπως σας έχω πεί απέρριψα κάθε φάρμακο -ΕΙΜΑΙ ΔΕΙΝΟΣ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ!-  και επέμενα -συνεχίζω- στα βότανα αναλγυτικά, αντιφλεγμονώδη κ.λ.π.. 
Άκουσα όμως έναν γιατρό να μου συνιστά " να κάνω ασκήσεις ..αορίστως ... ενώ συνάμα μου απαγόρευσε να ανεβοκατεβαίνω σκαλοπάτια.. Επειδή είμαι περπατησιάρης φανατικός, αυτή η σύσταση μου φάνηκε ανέκδοτη.. Τέλος πάντων το σκέφτηκα κι άρχισα να κάνω κάποιες αυτοσχέδιες ασκήσεις (να τεντώνω δηλαδή τα πόδια μου, να λυγίζω τα γόνατά μου κ.λ.π) και διαπίστωσα άμεση ανακούφιση... Μετά άκουσα εκείνον τον τηλεοπτικό βιβλιαρά - ΝΤΕΛΑΛΗ- Βελόπουλο που πουλούσε 3 βιβλία καταπολέμησης του πόνου, που έγραψε ένας διαπρεπής φυσικοθεραπευτής ο ΠΙΤ ΕΓΚΟΣΚ... κι ανακάλυψα πως οι δικές μου αυτοσχέδιες ασκήσεις ήταν πολύ κοντά σ΄αυτές που συνιστά ο ΕΓΚΟΣΚ. 

Τα βίντεο που σας δίνω προέρχονται κυρίως από την κλινική του ΕΓΚΟΣΚ!
Μπορείτε να αναζητήσετε περισσότερα στο YOU TUBE... Πριν επιδοθήτε στις πανεύκολες ασκήσεις (βασικά τεντώνουν τους μουχλιασμένους μεις μας ) σας δίνω το δικό μου ...βοταναλογικό μενού, που θεωρώ πολύπλευρα αποτελεσματικό, όχι μόνον για τους πόνους, αλλά και για τη γενικότερη υγεία μας.
Διότι ως γνωστόν τα βότανα, έκαστο βότανο, όπως έχω ξαναγράψει διαθέτουν  πολλαπλές ευεργετικές ιδιότητες για διάφορες παθήσεις ή μη.

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕΝΟΥ ΥΓΕΙΑΣ:

1) ΄Ενα στημένο λεμόνι σε χλιαρό νεαρό , το πρωϊ με άδειο στομάχι. Μπορείτε να βάλετε και μια τζούρα σόδας αν θέλετε... Η σόδα είναι θαυματουργό πολυφάρμακο...άλλο αν τα μαγκάκια της ιατρικής κάνουν το κορόϊδο!
Αμ πως θα πάνε τάχα στις Μπαχάμες σε χαβαλέ επιστημονικά συνέδρια των Φαρμακοβιομηχάνων; 

2) ΜΕΛΙ ΜΕ ΚΑΝΕΛΛΑ  ( Μιά κουταλιά φαγητού μέλι και μισό κοταλάκι κανέλλα ) Τη συνταγή εφάμοσε - έχω ξαναγράψει- ιατρός σε βαρειές περιπτώσεις οστεοαρθριτιδας  και το 80% των ασθενών γίνανε περδίκι μέσα σε μια βδομάδα και οι υπόλοιποι σε 2-4 εβδομάδες)

3) ΧΟΥΡΜΑΔΕΣ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ... ( Δυό χουρμάδες με δυό κουταλάκια γιαούρτι ) Υπόψη: Με 4 χουρμάδες και γιαούρτι έχετε ένα πλήρες γεύμα την ημέρα. ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ! Οι ιδιότητες του χουρμά είναι συντριπτικές... Οι βεδουϊνοι επιζούν αιώνες τρώγοντας σχεδόν μόνο χουρμάδες!

4) ΡΟΦΗΜΑΤΑ
΄Εχω γράψει αναλυτικά πολλά . Τα βρίσκετε όλα στην ΕΝΟΤΗΤΑ -κάτω από τον τίτλο- ΥΓΕΙΑ 1 & 2 , διότι είναι πολλά ...Χρειάζεται υπομονή για να τα διαβάσετε, αλλά με λίγη προσπάθεια θα βρείτε το κεφάλαιο που σας ενδιαφέρει.
Λοιπόν σε γενικές γραμμές όλα τα βότανα γίνονται και ροφήματα, δηλαδή τσάγια...Μερικά δεν είναι και τόσο εύγευστα, αλλά με ένα κουταλάκι μέλι ή μισό λεμόνι, γίνονται πεντανόστιμα. Το εγκυόμαι!

***Υποθέτω πως ξέρετε πως να κάνετε ...τσάϊ.. Βράζετε σε ένα μπρίκι νερό του Θεού ..ρίχνετε μέσα κανά- δυό φυλλαράκια (ένα κουταλάκι) ...το αφήνετε σκεπαστό για 10 λεπτά και μετά το σουρώνετε στο ποτήρι σας!)Και τό ρουφάτε!

Οι ΄Αγγλοι έχουν το tea-time, εμείς προτιμούμε καφεδάκι. Οι καλόγεροι το έχουν σε υπόληψη... αλλά με ζάχαρη ... εγώ επειδή μάλλον είμαι αιρετικός, αντί για ζάχαρη πια έχω συνηθίσει να βάζω μέλι!
Το συνιστώ.  ΄Οπως και επιμένω στα εξής βότανα: Τσάϊ πράσινο, τσουκνίδα ( υπέροχο ευεργετικό ρόφημα), Δυόσμος, Δενδρολίβανο, λεβάντα, λουϊζα, φύλλα ελιάς ( κόψτε τα από το δρόμο ..υπάρχουν ..ελευθέρας βοσκής ελαιόδενδρα σε πολλούς δήμους), χαμόμυλο ,τύλιο (φλαμουριά)

5) ΧΥΜΟΙ


*** Πορτοκαλάδα... με τη φλούδα τους! ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ  σαν τον διάολο ολα τα σκευάσματα τυποποιημενα από τα μπακάλικα - σούπερ μαρκετ τα λένε τώρα-ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ. Παρέχουν μόνον ψευδαισθήσεις! Φτιαχνετε χυμούς μόνοι σας. Φρέσκους και ζωντανούς! ΤΩΡΑ! Υπάρχουν κάποια μηχανάκια που τα ξεζουμίζουν! Αποχυμωτές τα λένε ...ελληνιστί!

***Εγώ προσωπικά ξεζουμίζω και κάνω χυμό με πορτοκάλια μαζί με τη φλούδα τους! ΓΕΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ... : Ολες οι φλούδες σε όλα τα φυσικά προϊόντα είναι απίστευτα ευεργετικές! 
Η δική μου πορτοκαλάδα είναι με τη φλούδα του πορτοκαλιού... και την απολαμβάνω! Απίαστευτη γεύση.

***ΣΕΛΙΝΟΖΟΥΜΟ...  Μάλλον δεν το έχετε κάνει.. Βάλτε στον αποχυμωτή σας σέλινο.. Θά εχετε έναν απόλυτα ευεργετικό χυμό. Είναι πικρός μεν , αλλά με ένα κουταλάκι μέλι..γίνετε μούρλια...

***ΤΟΜΑΤΟΖΟΥΜΟ..Θεσπέσιο. Θα σας πούνε ότι για να το πιείτε ..βάλτε αλάτι και μαύρο πιπέρι! Το σερβίρουν έτσι στις μεγάλες δεξιώσεις... των Αθηνών... Το πιπέρι το επιτρέπω... όχι και το αλάτι... 

ΕΠΙΣΗΣ.. χρησιμοποιείτε στη διατροφή σας άφθονο κρεμμύδι, σκόρδο και καυτερές πιπεριές και πάντα να πίνετε πολυνερο... όσο πιο πολύ μπορείτε..
Το νερό είναι από τα σημαντικότερα θεία δώρα... Καθαρίζει τον οργανισμό και βοηθάει στη λειτουργία πολλών κέντρων του σώματος μας!
Αυτά λαλώ και αμαρτίαν ουκ έχω... ( μ΄αυτό το πλευρό να κοιμάμαι)..

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ... Είναι στα αγγλικά... αλλά με τις κινήσεις που κάνουν οι ...ηθοποιοί, θα καταλάβαιτε τι εννοούν...

  

Δεν υπάρχουν σχόλια: