Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΛΛΗΝΑ ΠΙΛΟΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ


ΜΙΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΙΛΟΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΗΣ Μ.ΑΝΑΤΟΛΗΣ
ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΟΛΛΆ




ΛΑΒΑΜΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΜΕ επιστολή αναγνώστη μας:
Αγαπητές Κυρίες και Κύριοι,
Ονομάζομαι Αναστάσιος Καλογηρόπουλος, ζω και εργάζομαι στο εξωτερικό ως Κυβερνήρης σε Εθνικό αερομεταφορέα στην Μέση ανατολή και θα επιθυμούσα να δημοσιεύατε τα 2 γράμματα που σας επισυνάπτω, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα σχετικά με τα όσα συμβαίνουν στην πατρίδα μας.
Θα ήθελα να μην δημοσιευτεί το τηλέφωνο μου.
Παρακαλώ για κάθε σας ερώτηση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Φιλικά,
Αναστάσιος Καλογηρόπουλος

"Γράφω αυτό το γράμμα όχι ως πατέρας 3 παιδιών, που θέλω να τους κληροδοτήσω μια Πατρίδα ελεύθερη, περήφανη και με μέλλον, αξίες και ιδανικά και ίσως κάποια περιουσιακά στοιχεία, που σήμερα μας ανήκουν ακόμα, ούτε ως γιός, αδελφός, εγγονός, και θείος που βλέπω τους δικούς μου ανθρώπους να χάνουν παρελθόν παρόν και το μέλλον τους. Σας γράφω, ως Έλληνας που μέχρι τώρα, με απάθεια αλλά και θλίψη έβλεπα το έγκλημα που διαπράττεται στην Πατρίδα μου με θύμα όχι μόνο τον σημερινό Ελληνικό λαό στο σύνολο του αλλά και τον αφανισμό του Έλληνα, της Ιστορίας του και τέλος του Ελληνισμού. Και το μόνο που έκανα ήταν,
να κοιτάζω, να κατακρίνω και να νευριάζω. Θέλω να αλλάξουν όλα και για να γίνει αυτό, πρέπει πρώτος εγώ να σηκωθώ από τον καναπέ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: www.evro-nea.blogspot.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: